torsdag 18. juni 2009

Utfordringen til Åsane Quiltelag

Tidligere i vår utlyste ÅQL en utfordring hvor vi fikk 3 stoffer, 1 svart og 2 gule som skulle brukes til et fritt valgt prosjekt. I tillegg fikk vi lov til å bruke 3 egne stoffer. På lagsmøtet i går hadde vi avstemming over innleverte bidrag. De var utrolig forskjellige og flotte. Håper vi gjør dette en annen gang også. Mitt bidrag var et frokostsett, som består av 2 dekkebrikker og trekk til presskanne og 2 eggvarmere.


Men jeg hadde så rikelig med stoff igjen at jeg sydde en bikube (med bier på utsiden) til klesklypene. Med en karabinkrok i toppen henger den greit på tørkestativet.

6 kommentarer:

  1. Nydelig ting du har laget. Bikuben var skikkelig tøff. Finnes det mønster til denne?

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har laga som vanlig. Ein Award ligg på sida mi til deg

    SvarSlett
  3. Flott utnyttelse av stoffa. Vart spesielt begeistra for bikuben. Eige design?

    SvarSlett
  4. So flott frukostsett,stilig bi-kube, den kunne eg tenke meg mønster på :)

    SvarSlett
  5. ååååå vilket vackert tyg du sydde påsen av

    SvarSlett